مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-03اقتصادي

برنامه وزارت نیرو برای استفاده از حداکثر توان نیروگاه زمین گرمایی مشکین شهر


وزیر نیرو در ارتباط با تعیین وضعیت نیروگاه زمین گرمایی مشکین شهر گفت: با توجه به ظرفیت تخمین زده شده تولید برق در محدوده استان اردبیل، برنامه وزارت نیرو استقرار واحدهای نیروگاهی با ظرفیت بیشتر به منظور استفاده از حداکثر پتانسیل تولید برق در آن منطقه است.

- رضا اردکانیان وزیر نیرو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به افتتاح نیروگاه زمین گرمایی مشکین شهر در سال جاری، عنوان کرد: ساخت 1 نیروگاه 5 مگاواتی در محدوده مشکین شهر با استفاده از انرژی زمین گرمایی، در دستور کار استقرار واحدهای نیروگاهی با ظرفیت بیشتر به منظور استفاده از حداکثر پتانسیل تولید برق در آن منطقه است.

*قیمت برق پرمصرف ها 16 درصد بیشتر از سایرین افزایش می یابد اردکانیان درباره میزان افزایش قیمت برق و تلاش برای مدیریت مصرف بازار برق کشور، گفت: در شرایط کنونی، افزایش 16 درصدی قیمت برق علاوه بر افزایش 7 درصدی قیمت برای مشترکین پر مصرف در هرسال اعمال شود.

وی با اشاره به این نکته که، قرار نمی گیرد گفت: در حال حاضر با استفاده از افزایش قیمت برق پرمصرف ها و در نظر گرفتن مشوق های مالی برای افرادی که در حد مجاز برق مصرف می کنند، اقدام به مدیریت مصرف کرده ایم و خوشبختانه مجموعه این اقدامات موثر واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه وزارت نیرو برای استفاده از حداکثر توان نیروگاه زمین گرمایی مشکین شهر

برنامه وزارت نیرو برای استفاده از حداکثر توان نیروگاه زمین گرمایی مشکین شهر