مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-03پزشكي

ماهیانه 3 تا 4 میلیارد هزینه کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان است


مشاور رییس و مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ماهیانه 3 تا 4 میلیارد تومان هزینه پیشگیری، کنترل و درمان بیماری کرونا در دانشگاه است.

- ایسنا/لرستان مشاور رییس و مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ماهیانه 3 تا 4 میلیارد تومان هزینه پیشگیری، کنترل و درمان بیماری کرونا در دانشگاه است.

علی فرهادی در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشکده بهداشت و تغذیه خرم آباد که امروز 13 مردادماه برگزار شد، اظهار کرد: ماهیانه 3 تا 4 میلیارد تومان هزینه پیشگیری، کنترل و درمان بیماری کرونا در دانشگاه است که علاوه بر این ویروس منحوس، باعث شده که 65 درصد درآمدهای بیمارستان های ما کاهش یابد.

وی تصریح کرد: دانشگاه در موج اول بیماری کرونا به اذعان وزارت بهداشت از دانشگاه های برتر و موفق در پیشگیری و درمان این بیماری بود که متأسفانه با عادی سازی و کاهش فاصله فیزیکی و برگزاری مراسمات اجتماعی توسط مردم، استان در وضعیت مناسبی قرار ندارد، لذا اولویت اول دانشگاه بحث کرونا و سلامت مردم در حال حاضر است.

مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: با وجود ویروس کرونا و مشکلات اعتباری پیش رو، باز در بحث آموزش سعی شده اتفاقات خوبی در دانشگاه حاصل شود و باهمت رییس دانشگاه موفق شدیم، پذیرش دستیار در رشته قلب و عروق، هیات ممیزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهیانه 3 تا 4 میلیارد هزینه کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان است

ماهیانه 3 تا 4 میلیارد هزینه کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان است