مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-03اقتصادي

مسیر شهرکرد ـ خوزستان 25 کیلومتر کوتاه تر می شود


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: با تکمیل تونل، پل ها و مسیر گورمیزه، طول مسیر شهرکرد ـ خوزستان 25 کیلومتر کوتاه تر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، حسینعلی مقصودی با بیان اینکه محور اردل ـ دوپلان به طول 15 کیلومتر از پروژه های بسیار مهم اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری است، گفت: این محور دسترسی مرکز استان به خوزستان را از مسیر شهرستان های اردل و کیار با حذف نقاط حادثه خیز گردنه های باجگیران و دوپلان تسهیل خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود سه تونل کوچک و همچنین تونل بزرگ گورمیزه به طول یک هزار و 660 متر در این محور افزود: حفاری تونل های کوچک پایان یافته و حفاری تونل اصلی گورمیزه هم در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه این پروژه از سال 87 آغاز شده است و امیدواریم در سال آینده اعتبار بهتری برای این محور جذب کنیم و کل مسیر که شامل 4 تونل، 3 پل بر روی رودخانه دوپلان است به بهره برداری برسد، اضافه کرد: مناقصه دو دهانه پل بزرگ بر روی رودخانه دوپلان با برآورد 7 میلیارد تومان طی دو هفته آینده برگزار و به پیمانکار واگذار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر شهرکرد ـ خوزستان 25 کیلومتر کوتاه تر می شود

مسیر شهرکرد ـ خوزستان 25 کیلومتر کوتاه تر می شود