مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-03ورزشي

مدیرعامل مس: هیچ مذاکره ای با قلعه نویی نکردیم


مدیرعامل باشگاه مس کرمان درباره برخی صحبت ها پیرامون مذاکره با امیر قلعه نویی برای فصل بعد نیز گفت: موضوع آقای قلعه نویی متاسفانه از چند هفته پیش که در اوج هفته های حساس لیگ بودیم، - ایسنا/کرمان مدیرعامل باشگاه مس کرمان درباره برخی صحبت ها پیرامون مذاکره با امیر قلعه نویی برای فصل بعد نیز گفت: موضوع آقای قلعه نویی متاسفانه از چند هفته پیش که در اوج هفته های حساس لیگ بودیم، مطرح شد که قویا این موضوع را تکذیب می کنیم.

محمود محمودی نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به بازی روز گذشته تیم مس کرمان با نیروی زمینی گفت: روز گذشته بازی سختی داشتیم و پیش بینی این بازی سخت را از قبل کرده بودیم.

نیروی زمینی انصافا در زمین خودش خیلی خوب بازی می کند و تقریبا تمامی تیم های حریفش را تحت فشار سنگین قرار می دهد.

وی با اشاره اینکه نیروی زمینی به شدت به امتیاز گرفتن از این بازی نیاز داشت گفت: به جرات می توان گفت از دقیقه یک تا 96، نیروی زمینی به تیم ما فشار وارد کرد و به آقای روانخواه بابت این بازی روان و خوب تیم نیروی زمینی باید تبریک گفت.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با تاکید بر اینکه بچه های ما ارزش این سه امتیاز را خیلی خوب می دانستند افزود: خداروشکر بچه ها سختکوشانه و خیلی خوب جنگیدند و سه امتیاز ارزشمند این هفته را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل مس: هیچ مذاکره ای با قلعه نویی نکردیم

مدیرعامل مس: هیچ مذاکره ای با قلعه نویی نکردیم