مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-03دانش

احتمالاً ترم آینده دانشگاه آزاد همدان مجازی برگزار شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان درباره نحوه برگزاری ترم پاییز این دانشگاه با توجه به شیوع کروناویروس اعلام کرد: با توجه به شرایط موجود امکان برگزاری ترم آینده دانشگاه آزاد به صورت مجازی وجود دارد.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان درباره نحوه برگزاری ترم پاییز این دانشگاه با توجه به شیوع کروناویروس اعلام کرد: با توجه به شرایط موجود امکان برگزاری ترم آینده دانشگاه آزاد به صورت مجازی وجود دارد.

دکتر مرتضی قائمی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: نحوه برگزاری ترم 991 در دانشگاه آزاد فعلاً نهایی نشده اما با توجه به شرایط موجود احتمال دارد ترم آینده به صورت مجازی برگزار شود که هنوز جزییات آن مشخص نیست.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که در صورت قطعی شدن آموزش مجازی از نرم افزارهایی استفاده کنیم که بی نقص باشند تا دانشجو و استاد اذیت نشوند و در فضایی بهتر و مطمئن تر تدریس انجام گیرد و فضای آرام تری هم برای تدریس و هم برای امتحانات مهیا شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان مطرح کرد: تلاش ما این است در صورت پیدا کردن یک نرم افزار بی نقص کلاس های مجازی را به صورت آنلاین برگزار کنیم.

قائمی در رابطه با دروس عملی ترم 991 توضیح داد: دروس عملی این ترم در دانشگاه آزاد برگزار می شود و فقط شرایط آن تغییر می کند تا پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمالاً ترم آینده دانشگاه آزاد همدان مجازی برگزار شود

احتمالاً ترم آینده دانشگاه آزاد همدان مجازی برگزار شود