مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-03پزشكي

المپیاد دانشجویی علوم پزشکی 17 مرداد برگزار می شود/ کارت آزمون غربالگری منتشر شد


آزمون مرحله غربالگری دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود و داوطلبان می توانند از امروز 13 مرداد کارت خود را دریافت کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آزمون مرحله غربالگری دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور با توجه به اوضاع پیش آمده در کشور بر اثر شیوع ویروس کرونا همانند ادوار گذشته به صورت کتبی (دفترچه و پاسخنامه کاغذی) برگزار می شود.

تمام داوطلبان این آزمون موظف هستند فرم خوداظهاری درباره بیماری کرونا را تکمیل کنند و پس از آن کارت ورود به جلسه آزمون برای آنها فعال می شود.

کارت آزمون مرحله غربالگری دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور از امروز دوشنبه 13 مرداد تا ساعت 9 صبح چهارشنبه 15 مرداد در دسترس داوطلبان قرار دارد.

با توجه به اوضاع پیش آمده در کشور بر اثر شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت دانشجویان شرکت کننده در آزمون مرحله غربالگری دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور، آزمون در محل دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

آزمون مرحله غربالگری دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در روز جمعه 17 مرداد 99 به طور همزمان در 43 حوزه دانشگاه های علوم پزشکی اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیاد دانشجویی علوم پزشکی 17 مرداد برگزار می شود/ کارت آزمون غربالگری منتشر شد

المپیاد دانشجویی علوم پزشکی 17 مرداد برگزار می شود/ کارت آزمون غربالگری منتشر شد