مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 17:352020-08-02سياسي

تبریک سردار مومنی در پی دستگیری سرکرده گروهک تروریستی تندر


رکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی دستگیری سرکرده گروهک تروریستی تندر به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مردم شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ سردار دکتر اسکندر مومنی در این پیام اورده است:«وزارت اطلاعات توانست در عملیاتی هوشمندانه سرکرده گروهک تروریستی تندر را بازداشت و دستگیر کند، این موفقیت را به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، جامعه اطلاعاتی و امنیتی کشور به‌ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و مردم شریف ایران تبریک می‌گویم.

این فرد جنایات بسیاری را از جمله طراحی و هدایت عملیات انفجار در حسینیه سیدالشهدای شیراز در سال 1387 مرتکب شد که در آن اقدام تروریستی، 14 نفر شهید و 215 نفر از عزاداران حسینی زخمی شدند.

گروهک تروریستی تندر در برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته ازسوی سرویس‌های اطلاعاتی غربی به دنبال اجرای چند عملیات بزرگ دیگر هم بودند که ناکام ماند، لذا رژیم جنایتکار آمریکا باید پاسخگوی حمایت از گروهک‌های تروریستی و جانیانی که از داخل آمریکا هدایت عملیات خرابکارانه، مسلحانه و تروریستی علیه مردم ایران را بر عهده دارند و خون شهروندان ایرانی را بر زمین می‌ریزند، باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک سردار مومنی در پی دستگیری سرکرده گروهک تروریستی تندر

تبریک سردار مومنی در پی دستگیری سرکرده گروهک تروریستی تندر