مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 14:552020-08-02پزشكي

بیش از 6000 بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی کاشمر


تاکنون 6289 مورد از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید بعمل آمده که منجر به تعطیلی 11 مورد اماکن عمومی و عرضه مواد غذایی شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار کاشمر گفت: تاکنون 6289 مورد از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید بعمل آمده که منجر به تعطیلی 11 مورد اماکن عمومی و عرضه مواد غذایی شده است.

مسلم ساقی 12 مردادماه در سی و دومین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: اگرچه طبق آمار ارائه شده از سوی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان طی یک ماه گذشته فوتی نداشتیم ولی در هفته گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا چهار نفر در منطقه ترشیز جان خود را از دست دادند و بستری ها در بیمارستان شهید مدرس 14 برابر نسبت به گذشته افزایش یافته که این یک آلارم است.

وی مطرح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در زمینه جلوگیری از شیوع کرونا در بخش های مختلف از اولویت‎های ستاد کرونا در شهرستان بوده و از همان ابتدا تیم مشترک بازرسی با جدیت در این خصوص تلاش نموده است.

فرماندار کاشمر عنوان کرد: طی این مدت 821 مورد بازرسی و نظارت بر فعالیت نانوایی ها صورت گرفته و در راستای پیشگیری نیز 477 مورد از منازل بیماران و فوتی های ویروس کرونا توسط تیم های مشترک بازدید به عمل آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 6000 بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی کاشمر

بیش از 6000 بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی کاشمر