مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 13:102020-08-02بين الملل

رایزنی تلفنی وزیران خارجه مصر و الجزایر


سامح شکری وزیر خارجه مصر با صبری بوقادوم همتای الجزایری خود به شکل تلفنی گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رای الیوم، سامح شکری وزیر خارجه مصر با صبری بوقادوم همتای الجزایری خود به شکل تلفنی گفتگو کرد.

در این تماس تلفنی، وزیران خارجه مصر و الجزایر موضوعاتی که بر ثبات منطقه و امنیت عربی تاثیرگذار هستند را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

شکری و بوقادوم در این گفتگوی تلفنی درباره انجام دیدار قریب الوقوع میان آن دو برای پیگیری موضوعات مورد اهتمام مشترک بحث کردند.

این در حالی است که روز گذشته سامح شکری وزیر خارجه مصر در جریان تماسی تلفنی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل بر حمایت کشورش از راهکار سیاسی در لیبی تاکید کرده و به تشریح موضع قاهره در حمایت از یافتن راهکار سیاسی برای لیبی به دور از مداخله های خارجی به بحث و تبادل نظر پرداخته بود.

سامح شکری بر تمایل مصر به هماهنگی بی وقفه و منظم با هیأت سازمان ملل در لیبی و پیشبرد راهکار سیاسی در این کشور تاکید کرده بود.

وزیر خارجه مصر در جریان این گفت وگوی تلفنی با دبیر کل سازمان ملل ضمن تاکید بر نقش کلیدی و مهم سازمان ملل در بحران لیبی، خواستار همکاری با تمامی کشورها به خاطر تحقق اهداف ملت لیبی و خواسته های مشروع آنها شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی تلفنی وزیران خارجه مصر و الجزایر

رایزنی تلفنی وزیران خارجه مصر و الجزایر