مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 12:152020-08-02سياسي

رشد 14 برابری بیماران بستری مبتلا به کرونا در کاشمر


تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید مدرس، 14 برابر نسبت به گذشته شده که این یک هشدار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسلم ساقی در سی و دومین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که با حضور مسئولین شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی امروز برگزار شد، اظهار کرد: طبق آمار ارائه شده از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان در یک ماه گذشته خوشبختانه فوتی از بیماری کرونا نداشتیم ولی در هفته گذشته چهار نفر فوتی در منطقه ترشیز (شهرستان های بردسکن، خلیل آباد و بردسکن) داشتیم.

وی ابراز کرد: تعداد بیماران بستری در بیمارستان شهید مدرس 14 برابر نسبت به گذشته شده که این یک هشدار است و با توجه به تغییر رویکرد این ویروس ناشناخته و مخرب، بایستی در حوزه پیشگیری اقدامات بیشتری انجام دهیم.

فرماندار کاشمر ادامه داد: رعایت پروتکل های بهداشتی در زمینه جلوگیری از شیوع کرونا در بخشهای مختلف، از اولویتهای ستاد کرونا شهرستان از ابتدا تاکنون بوده است که از روزهای آغاز شیوع کرونا تیم مشترک بازرسی با جدیت در این خصوص تلاش کرده است.

ساقی گفت: تاکنون شش هزار و 289 مورد بازرسی از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی توسط بازرسان بهداشت محیط انجام شده است که منجر به تعطیلی 11 مورد اماکن عمومی و عرضه مواد غذایی و 279 مورد از متخلفین به مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 14 برابری بیماران بستری مبتلا به کرونا در کاشمر

رشد 14 برابری بیماران بستری مبتلا به کرونا در کاشمر