مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 10:202020-08-02سياسي

رقابت بیش از 4300 داوطلب کارشناسی ارشد در سمنان


نماینده تام اختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون های سراسری از توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس ارشد از 13 مرداد در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.

- ایسنا/سمنان نماینده تام اختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون های سراسری از توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس ارشد از 13 مرداد در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.

sanjeshorg  خبر داد .

دکتر پرویز ملک زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: این آزمون با رعایت دستور العمل های بهداشتی و در نوبت صبح روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه 16، 17 و 18 مرداد ماه سال 1399 و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

دکتر ملک زاده افزود: در مجموع چهار هزار و 307 داوطلب در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان با یکدیگر رقایت می کنند .

به گفته نماینده تام اختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون های سراسری ؛ باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون نیز در مرکز چاپ و انتشارات در پردیس شماره یک دانشگاه واقع و روزهای سه شنبه و چهارشنبه 14 و 15 مرداد صبح ها از ساعت 8:30 الی 12 و بعدازظهرها از ساعت 14:00 الی 18:00 فعال است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه سمنان ملک زاده تاکید کرد: داوطلبان از آوردن هرگونه وسائل اضافی به جلسه آزمون از قبیل تلفن همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بیش از 4300 داوطلب کارشناسی ارشد در سمنان

رقابت بیش از 4300 داوطلب کارشناسی ارشد در سمنان