مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-02سياسي

معیشت کارگران هفت تپه در وضعیت بحرانی قرار دارد + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد نادری، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی خبری پیرامون سفر به خوزستان و حضور در جمع کارگران معترض شرکت هفت تپه گفت: - نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: کارگران هفت تپه، سه ماه حقوق معوق دارند و وضعیت معیشتی آنان در شرایط بحرانی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد نادری، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی خبری پیرامون سفر به خوزستان و حضور در جمع کارگران معترض شرکت هفت تپه گفت: روز گذشته، 11 تیرماه همراه با علی خضریان و سیدنظام الدین موسوی، دو عضو کمیسیون اصل 90، عازم شهرستان شوش شدیم و با حضور در جمع کارگران به بررسی ابعاد اعتراضات کارگری شرکت هفت تپه پرداختیم.

نادری اضافه کرد: کارگران شرکت هفت تپه 50 روز است که اعتراضات کارگری برگزار می کنند و سه ماه حقوق معوق دارند و اکنون وضعیت معیشتی آنان در شرایط بحرانی قرار گرفته و با حضور در جمع آنان، صدای کارگران را شنیدیم و اکنون صدای آنان شده ایم.

رییس فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی بیان کرد: کارگران هفت تپه دو خواسته دارند؛ یکی از این خواسته ها که در کوتاه مدت محقق می شود و تحقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت کارگران هفت تپه در وضعیت بحرانی قرار دارد + فیلم

معیشت کارگران هفت تپه در وضعیت بحرانی قرار دارد + فیلم