مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-02سياسي

به دنبال گسترش همکاری در زمینه کشاورزی، گردشگری و علمی با چهارمحال و بختیاری هستیم


سفیر اتریش در ایران با تأکید بر اینکه کشور اتریش هیچ گاه در تاریخ خود با ایران رابطه استعماری نداشته است، گفت: به دنبال گسترش همکاری در بخش کشاورزی، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری سفیر اتریش در ایران با تأکید بر اینکه کشور اتریش هیچ گاه در تاریخ خود با ایران رابطه استعماری نداشته است، گفت: به دنبال گسترش همکاری در بخش کشاورزی، گردشگری و .

با چهارمحال و بختیاری هستیم.

اشتفان شلتس 12 مردادماه در شورای گفت وگوی بخش خصوصی و دولت در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم کشور ایران در مواجه با ویروس کرونا و محدویت های تجاری مدیریت بسیار خوبی داشتند، اظهار کرد: مردم ایران در راستای تحول و نوسازی به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کردند و علاوه بر استمرار بخش دولتی، گسترش بخش خصوصی را در دستور کار قرار دادند.

سفیر اتریش در ایران با بیان اینکه روابط بین کشور ایران و اتریش از دیرباز وجه تمایزهای بسیاری با سایر کشورهای اروپایی داشته است، خاطرنشان کرد: روابط ایران و اتریش قدمت 700 ساله دارد و این روابط مستند است، همچنین این دو کشور حدود 160 سال روابط دیپلماتیک با هم دارند.

وی با تأکید بر اینکه کشور اتریش هیچ گاه در تاریخ خود با ایران رابطه استعماری نداشته است، عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رییس جمهور اتریش اولین رییس جمهوری بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال گسترش همکاری در زمینه کشاورزی، گردشگری و علمی با چهارمحال و بختیاری هستیم

به دنبال گسترش همکاری در زمینه کشاورزی، گردشگری و علمی با چهارمحال و بختیاری هستیم