مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 08:302020-08-02سياسي

اولین آزادراه ایران که سرعت مجاز در آن 130 کیلومتر بر ساعت است


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: قطعه اول و دوم پروژه چرمشهر-آبیک به طول 53 کیلومتر ظرف دو ماه آینده با تکمیل ابنیه و پل تالاب صالحیه طبق وعده مجری و پیمانکار، - ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: قطعه اول و دوم پروژه چرمشهر-آبیک به طول 53 کیلومتر ظرف دو ماه آینده با تکمیل ابنیه و پل تالاب صالحیه طبق وعده مجری و پیمانکار، به سرانجام می رسد.

عزیزاله شهبازی در بازدید از ابر پروژه ملی چرمشهر_آبیک در محدوده البرز که روز یکشنبه 12 مرداد صورت گرفت، با اشاره به اینکه این پروژه غدیر نامگذاری می شود، افزود: حدود 43 کیلومتر از این پروژه 158 کیلومتری در محدوده استان البرز قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه برآورد اعتباری این پروژه از آغاز، 2600 میلیارد تومان بوده و اکنون نیز هزار میلیارد تومان به آن افزوده شده، ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه در سال 94 آغاز شد و دو منطقه آن در البرز واقع شده است.

شهبازی گفت: این مسیر به عنوان یک ابر پروژه می تواند نقش بسزایی در تسهیل و تسریع حمل و نقل کشور و به ویژه کاهش بار ترافیک خودروهای سبک و سنگین از محورهای مواصلاتی البرز دارد.

وی افزود: این مسیر تاثیر بالایی در بازگشایی ریه های تنفسی البرز دارد چراکه با بهره برداری از آن 20 درصد بار ترافیک محورهای مواصلاتی استان کاهش می ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین آزادراه ایران که سرعت مجاز در آن 130 کیلومتر بر ساعت است

اولین آزادراه ایران که سرعت مجاز در آن 130 کیلومتر بر ساعت است