مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-02دانش

اطلاعیه پذیرش دوره‎های MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران


پذیرش دوره های حرفه ای مدیریت کسب و کار MBA و DBA در شش گرایش تخصصی با بررسی مدارک تحصیلی و سوابق کاری داوطلبین در دانشکده فنی دانشگاه تهران آغاز شد.

- اطلاعیه جدید دانشکده فنی نشان می‌دهد که مرکز آموز‌ش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران به عنوان یکی از پیشروترین مراکز علمی کشور دوره‌های مدیریت کسب و کار MBA و DBA را در شش گرایش برگزار خواهد کرد که علاقه مندان به توسعه مهارت‌های مدیریتی می‌توانند از این فرصت ویژه استفاده کرده و با حضور در این دوره‌ها عملکرد علمی و اجرایی خود را به طور چشمگیری افزایش دهند.

مقرر است درپایان این دوره‌ها، دانش‌پژوهان به عنوان عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی شناخته شده و با دریافت گواهینامه معتبر دوزبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌های دنیا، بتوانند توانمندی علمی و اجرایی کسب شده از دوره‌ MBA و دوره DBA را اثبات نمایند.

دوره MBA و DBA آنلاین لازم به ذکر است برای اولین بار سیستم جدید آموزشی پخش زنده آنلاین در این دوره‌ها به کار گرفته خواهد شد که ارتباط دانش‌پذیر از هرکجای ایران و حتی سراسر دنیا را بصورت مستقیم با اساتید دوره فرآهم می‌آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه پذیرش دوره‎های MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران

اطلاعیه پذیرش دوره‎های MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران