مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-02ورزشي

فرمانده ای که پای درد و دل ورزشکاران تک تیرانداز کهگیلویه و بویراحمدی نشست


فرمانده تیپ 48 فتح در بین ورزشکاران تک تیر انداز کهگیلویه و بویراحمدی که خود را برای حضور در مسابقات ملی و بین المللی آماده می کنند حضور یافت و پای درد و دل آن ها نشست .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج،   سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان با حضور در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای یاسوج  با ورزشکاران تک تیرانداز کهگیلویه و بویراحمدی  رو در رو سخن گفت و اظهار داشت: از اینکه فرصتی پیش آمد تا در خدمت قهرمانان هم استانی باشم بسیار خوشحال و خرسندم، قهرمانانی که ما همیشه می خواهیم پهلوان باشند و مرام فتوت، جوانمردی و پهلوانی را که همه ما از مولای متقیان علی (ع) آموختیم و خواهیم آموخت را داشته باشند.

فرمانده تیپ 48 فتح  با اشاره به اینکه  ورزش نشاط و غرور ملی را در میان نسل جوان دو چندان می کند که موضوع بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در دنیای امروز ورزش جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و خود به خود پا را از مرزها فراتر گذاشته، فراملی و فرامرزی شده و جایگاه ویژه ای را در سطح جها پیدا کرده است و ورزش همگانی نیز نقش بسیار مؤثر برای سلامتی جامعه ما دارد.

سردار حکمتیان اظهار داشت: در ورزش باید فاقت و  رقابت وجود داشته باشد، و در عین حال تلاش کرد تا ورزش قهرمانی و پهلوانی شکل گیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ای که پای درد و دل ورزشکاران تک تیرانداز کهگیلویه و بویراحمدی نشست

فرمانده ای که پای درد و دل ورزشکاران تک تیرانداز کهگیلویه و بویراحمدی نشست