مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-02پزشكي

تولد چهلمین نوزاد سالم از مادر مشکوک به کووید 19 در شیراز


سرپرست مدیریت بیمارستان حضرت زینب(س) گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون، چهل نوزاد سالم از مادران مبتلا یا مشکوک به کووید 19 در این بیمارستان متولد شده است.

- ایسنا/فارس سرپرست مدیریت بیمارستان حضرت زینب(س) گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون، چهل نوزاد سالم از مادران مبتلا یا مشکوک به کووید 19 در این بیمارستان متولد شده است.

طاهره گشتاسبی یکشنبه 12 مرداد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، در بیمارستان تخصصی حضرت زینب(س) شیراز، یک بخش برای خدمات رسانی به مادران باردار مبتلا یا مشکوک به کووید19 پیش بینی و تجهیز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی شیراز، گشتاسبی با اشاره به اینکه بیمارستان حضرت زینب(س) از ابتدا به صورت محدود میزبان بیماران مبتلا به این بیماری بوده است، تلاش برای سلامت مادر و نوزاد از نظر جسمی و روحی را هدف تمامی خدمتگزاران این مرکز برشمرد.

گشتاسبی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص دوران بارداری و پس از زایمان، توجه به سلامت روحی و روانی مادر و نوزاد همواره در دستور کار بوده است؛ این امر در مادران مبتلا به کرونا ویروس شرایط خاص خود را دارد که توجه و رسیدگی به آنها نیازمند پرستاران و کارکنان آگاه و با تجربه در این زمینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد چهلمین نوزاد سالم از مادر مشکوک به کووید 19 در شیراز

تولد چهلمین نوزاد سالم از مادر مشکوک به کووید 19 در شیراز