مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 02:552020-08-01ورزشي

ذوب آهن شانس ماندن در لیگ برتر را دارد


یک کارشناس فوتبال از داشتن شانس ذوب آهن برای ماندن در لیگ برتر و روحیه دادن به بازیکنان این تیم برای انجام بازی های باقیمانده می گوید و اعتقاد دارد آنچه در این شرایط به ذوب آهن کمک می کند مسائل روحی و روانی است تا فنی.

- ایسنا/اصفهان یک کارشناس فوتبال از داشتن شانس ذوب آهن برای ماندن در لیگ برتر و روحیه دادن به بازیکنان این تیم برای انجام بازی های باقیمانده می گوید و اعتقاد دارد آنچه در این شرایط به ذوب آهن کمک می کند مسائل روحی و روانی است تا فنی.

اکبر دادفرنیا در گفت و گو با ایسنا، در خصوص بازی ذوب آهن در مقابل نفت مسجد سلیمان، اظهار کرد: اگر به وزن بازیکنان مدافع ذوب آهن نگاه کنید، می بینید اضافه وزن دارند و با این حال در این بازی با 3 دفاع مرکزی بازی کردند، این بازیکنان با چنین وزنی نمی توانند در دفاع خطی بازی کند.

باید یک بازیکن، عقب تر حالت لیبرو بازی می کرد تا بازی را جمع کند که نیاز به سرعت دارد که باز هم ذوب در این مساله نیز مشکل دارد، بنابراین باید فکر اساسی شود.

وی در خصوص گل نفت مسجد سلیمان گفت: حرف و حدیث ها در مورد آفساید بودن این گل زیاد است ولی چون خط افساید نشان داده نشد، بنابراین نمی توان اظهار نظر کرد.

اما به هرحال جایگاه ذوب آهن، جایگاهی است که احساس خطر می کند و این مسئله موجب شده فوتبال احساسی و با اضطراب را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن شانس ماندن در لیگ برتر را دارد

ذوب آهن شانس ماندن در لیگ برتر را دارد