مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 17:302020-08-01پزشكي

440 قلاده سگ در بخش رخ علیه بیماری هاری واکسینه شدند


مسؤول پست دامپزشکی رباط سنگ بخش رخ گفت: در قالب طرح های مایه کوبی دام در این بخش440 قلاده سگ در مناطق روستایی از ابتدای سال جاری علیه بیماری هاری واکسینه شده اند که نزدیک به 50 درصد جمعیت سگ صاحبدار موجود است و واکسیناسیون مابقی به شرط تامین واکسن تا پایان سال انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه به نقل از روابط عمومی پست دامپزشکی شهر رباط، کاظم فیاض اظهار کرد: در قالب طرح های مایه کوبی دام در این بخش440 قلاده سگ در مناطق روستایی از ابتدای سال جاری علیه بیماری هاری واکسینه شده اند که نزدیک به 50 درصد جمعیت سگ صاحبدار موجود است و واکسیناسیون مابقی به شرط تامین واکسن تا پایان سال انجام می شود.

 مسؤول پست دامپزشکی رباط سنگ بخش رخ  ادامه داد: این طرح به منظور پیشگیری از بروز بیماری هاری در جمعیت سگ های گله در مناطق روستایی به صورت رایگان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از هزار  قلاده سگ صاحبدار در این بخش  وجود دارد، اضافه کرد: مایه کوبی سگ ها علیه بیماری هاری باید هر سال انجام شود  مسؤول پست دامپزشکی رباط سنگ بخش رخ  افزود: هاری یکی از خطرناک ترین بیماری های مشترک بین انسان و حیوان به شمار می رود که بهترین راه کنترل و پیشگیری از آن، واکسینه کردن سگ های خانگی و گله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

440 قلاده سگ در بخش رخ علیه بیماری هاری واکسینه شدند

440 قلاده سگ در بخش رخ علیه بیماری هاری واکسینه شدند