مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 14:202020-08-01پزشكي

13 نفر از کادر درمان مشهد شهید مدافع سلامت شده اند


تاکنون 13 نفر از کادر درمانی شامل پزشک، پرستار و دیگر کارکنان حوزه بهداشت و درمان در مشهد حین درمان بیماران مبتلا به کرونا شده و با تقدیم جانشان به جمع شهدای خدمت پیوسته اند.

- رییس سازمان نظام پزشکی مشهد با اشاره به شهادت 13 نفر از کادر درمان مشهد، گفت: هشت نفر از این شهدای عزیز پزشک و پنج نفرشان کادر درمان شامل پرستار و اپتومتریست شاغل در مراکز درمانی مشهد هستند که بر اثر بیماری کووید 19 جان باختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر علی بیرجندی نژاد افزود: "پزشکان عمومی" بیشترین شمار شهدای خدمت از گروه پزشکی مشهد هستند زیرا در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا و در تماس مستقیم با بیماران مراجعه کننده درمانگاهها و مطبها قرار دارند.

وی ادامه داد: تاکنون 200 نفر از اعضای کادر درمانی در سطح استان خراسان رضوی به بیماری کووید 19 مبتلا شده که بیشتر آنها بهبود یافته و برخی نیز هنوز تحت درمان قرار دارند.

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد تعداد شهدای سلامت را در سطح کشور 140 نفر ذکر و بیان کرد: تاکنون شش هزار نفر از کادر درمانی در ایران با ویروس کرونا آلوده و درگیر بیماری شده اند.

وی گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده در قالب "نظام ارجاع" تا 95 درصد بیماران مشکوک به آلودگی ویروس کرونا پس از مراجعه به درمانگاههای مشهد معاینه شده و با تجویز دارو و ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 نفر از کادر درمان مشهد شهید مدافع سلامت شده اند

13 نفر از کادر درمان مشهد شهید مدافع سلامت شده اند