مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-01اقتصادي

ضرورت ورود دستگاه های نظارتی به موضوع مسکن در هیدج


احتکار زمین، جولان دلالان و برخی از بنگاه داران متخلف، تعادل قیمت زمین و مسکن را در هیدج به هم زده که حل آن مستلزم اقداماتی از قبیل ورود دادستان به موضوع است.

- ایسنا/زنجان عضو شورای اسلامی شهر هیدج گفت: احتکار زمین، جولان دلالان و برخی از بنگاه داران متخلف، تعادل قیمت زمین و مسکن را در هیدج به هم زده که حل آن مستلزم اقداماتی از قبیل ورود دادستان به موضوع است.

قربان علی نقی لو صبح امروز (11 مردادماه) در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مسکن هیدج که با حضور برخی از مسئولان استانی برگزار شد، تصریح کرد: امروز رسالت سازمان راه و شهرسازی در ساخت مسکن برای جوانان و اقشار کم درآمد نسبت به سایر شهرها به جهت داشتن 12 هکتار زمین با کاربری مسکونی متعلق به سازمان راه و شهرسازی و بودن متقاضیان واجد شرایط در شهر هیدج سنگین تر است.

وی با تاکید بر آمادگی شورای اسلامی شهر و شهرداری هیدج با سازمان های مرتبط در راستای توسعه زمین و ساخت مسکن، بیان کرد: وضعیت مسکن در هیدج بسیار نگران کننده است.

نقی لو یادآور شد: اگر امروز سازمان راه و شهرسازی اقدامی در خصوص ساخت مسکن نکند؛ در حقیقت نقش موثری در افزایش قیمت زمین مسکن را خواهد داشت؛ چراکه در سرانه زمین مسکونی مطابق طرح تفصیلی 12 هکتار زمین مسکونی متعلق به سازمان نیز محاسبه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ورود دستگاه های نظارتی به موضوع مسکن در هیدج

ضرورت ورود دستگاه های نظارتی به موضوع مسکن در هیدج