مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-01فناوري

حمله فیشینگ به کارمندان توییتر عامل هک 130 حساب کاربری


طبق گزارشی جدید هکرها با استفاده از حمله فیشینگ با تماس تلفنی، کارمندان توییتر را فریب داده و به سیستم های داخلی این شرکت دست یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پرس اسوسیشن، توییتر ادعا می کند هکرهایی که اخیرا تعداد زیادی از حساب های کاربری افراد مشهور را هک کرده بودند، با فریب کارمندان این پلتفرم از طریق تماس تلفنی به حساب های کاربری افراد دسترسی یافتند.

این شبکه اجتماعی جزییاتی از این عملیات هک را فاش و اعلام کرد هکرها به وسیله حملات فیشینگ از طریق تماس تلفنی، گروه کوچکی از کارمندانش را هدف گرفته بوده اند.

حمله فیشینگ از طریق تماس تلفنی با استفاده از ارسال ایمیل یا ابزارهای ارتباطات الکترونیکی دیگر افراد را فریب می دهد و به اطلاعات حساس آنها دسترسی می یابد.

در حساب کاربری توییتر در این باره آمده است: این حمله تلاشی گسترده و عظیم برای گمراه کردن عده ای خاص از کارمندان و دسترسی به سیستم های داخلی ما بوده است.

هکرها پس از سرقت اطلاعات مهم کارمندان توییتر و دسترسی به سیستم های پلتفرم توانستند گروهی از کارمندان پلتفرم را هدف گرفته که به ابزارهای پشتیبانی از حساب های کاربری دسترسی داشتند.

طی این حمله سایبری که در 15 جولای انجام شد،حساب کاربری 130 نفر از افراد مشهور از جمله الون ماسک و جف بزوس هک شد و کاربران فریب خور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله فیشینگ به کارمندان توییتر عامل هک 130 حساب کاربری

حمله فیشینگ به کارمندان توییتر عامل هک 130 حساب کاربری