مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-01سياسي

فارسی زبانان نوپا در مسیر آمدنیوز


در کنار شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و کانال های تلگرامی ضدانقلاب، برخی رسانه های خارجی نیز بخش فارسی خود را فعال کردند تا بیشتر از پیش ایرانیان و افکار عمومی را تحت فشار قرار دهند.

- از شایعه تا واقعیت: رهبر معظم انقلاب روز گذشته با بیان اینکه اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم قطعاً شکست خواهد خورد، فرمودند: .

خطّ ثابت دشمن همین بود که در تلویزیون ها و رادیوها ــ که حالا وسیع تر هم شده ــ به مردم ایران تفهیم کنند که بیچاره شدید، دیگر کارتان تمام است.

اگر نقطه ی قوّتی در کشور باشد، مطلقاً انکار می کنند.

نقطه ی زرد اگر وجود داشته باشد، این را ده برابر می کنند برای اینکه روحیه ی مردم و امید مردم، بخصوص امید جوانها، تضعیف بشود.

واقعیت این است که دشمنان کشور ما بیش از چهل سال است که با به کارگیری ابزار رسانه، سعی در عملیاتی کردن نقشه های خود دارند؛ از دوران ملی شدن صنعت نفت که بی بی سی فارسی با رمز عملیات معروف اینجا لندن است و اکنون ساعت دقیقا 12 نیمه شب است عملیات کودتای انگلیسی – آمریکایی موسوم به آژاکس را کلید زد گرفته تا امروزه که هزاران کانال تلگرامی  و صفحه اینستاگرامی و توییتری در کنار 300 شبکه ماهواره ای و رادیویی فارسی زبان علیه ایران فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارسی زبانان نوپا در مسیر آمدنیوز

فارسی زبانان نوپا در مسیر آمدنیوز