مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-01سياسي

عزاداری های محرمِ امسال نباید به شکل قدیمی و سنتی برگزار شود


یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: در کل موافق نیستم که عزاداری های امسالِ محرم و صفر به شکل قدیمی خود برگزار شود چراکه جانِ مردم حق الناس است و همه باید در قبال این حق پاسخگو باشیم.

- ایسنا/اصفهان یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: در کل موافق نیستم که عزاداری های امسالِ محرم و صفر به شکل قدیمی خود برگزار شود چراکه جانِ مردم حق الناس است و همه باید در قبال این حق پاسخگو باشیم.

سید محمدجواد ابطحی در گفت وگو با ایسنا در خصوص نحوه برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم امسال، اظهار کرد: متأسفانه قشری از عزادارانی که واقعاً هم عاشق اهل بیت عصمت و طهارت هستند توجهی به هشدارها و دستورالعمل های بهداشتی نمی کنند، همان طور که بعضاً به فتواهای مراجع تقلید توجهی ندارند.

در جایی مداحی گفته است که ما حاضریم جانمان را برای امام حسین(ع) بدهیم و به کسی مربوط نیست.

با چنین افرادی نمی توان بحث منطقی کرد، اما باید متوجه باشیم که جان دیگران مهم است چراکه جان مردم حق الناس است و اگر پیرمردی که زمینه بیماری هم دارد در این عزاداری ها مبتلا به کرونا شود و از دنیا برود چه کسی پاسخ می دهد؟ اهل بیت هم به این امر راضی نیستند.

وی افزود: هر فتوا و دستوری که رهبر معظم انقلاب دادند باید از آن پیروی شود و اینکه از خودمان دستورالعمل صادر کنیم و بگوییم امام ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری های محرمِ امسال نباید به شکل قدیمی و سنتی برگزار شود

عزاداری های محرمِ امسال نباید به شکل قدیمی و سنتی برگزار شود