مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-01اقتصادي

کرونا، مشکلات اقتصادی بسیاری برای نشریات محلی به وجود آورده است


یک کارشناس علوم ارتباطات در کاشمر گفت: با توجه به اینکه نشریات محلی به خاطر شیوع ویروس کرونا با مشکلات اقتصادی جدی  مواجه شده اند می طلبد مسئولان استانی نگاه ویژه ای به مطبوعات شهرستان ها به خصوص منطقه ترشیز داشته باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس علوم ارتباطات در کاشمر گفت: با توجه به اینکه نشریات محلی به خاطر شیوع ویروس کرونا با مشکلات اقتصادی جدی  مواجه شده اند می طلبد مسئولان استانی نگاه ویژه ای به مطبوعات شهرستان ها به خصوص منطقه ترشیز داشته باشند.

لیلا قرایی در گفت وگو با ایسنا افزود: متأسفانه به خاطر شیوع ویروس کرونا خسارت های بسیاری به نشریات محلی وارد شد و این موجب شد با مشکلات جدی اقتصادی مواجه باشند.

وی با اعلام اینکه گرانی کاغذ کمر نشریات محلی را شکسته است، اظهار کرد: در این وضعیت اقتصادی برخی مسئولان ادارات اقدام به گرفتن آگهی قسطی از نشریات می کنند.

این فعال مطبوعاتی مطرح کرد: از سال های گذشته در شهرستان شاهد فعالیت تعداد پرشماری در عرصه مطبوعات هستیم که اغلب فعالان جدید، به نشریات به عنوان یک بنگاه صرفاً اقتصادی نگاه می کنند تا یک مجموعه فرهنگی، لذا این روزها با بروز برخی مشکلات اقتصادی در اولین قدم شاهد رکود فعالیت این نشریات و انتشار نامنظم آن ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، مشکلات اقتصادی بسیاری برای نشریات محلی به وجود آورده است

کرونا، مشکلات اقتصادی بسیاری برای نشریات محلی به وجود آورده است