مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-01سياسي

تنها مرکز درمانی کامفیروز پاسخگوی نیاز منطقه نیست


امام جمعه کامفیروز با اشاره به شیوع کروناویروس و ضمن تاکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی برای مقابله با این بیماری، تاکید کرد که تنها مرکز درمانی فعال در این بخش، - ایسنا/فارس امام جمعه کامفیروز با اشاره به شیوع کروناویروس و ضمن تاکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی برای مقابله با این بیماری، تاکید کرد که تنها مرکز درمانی فعال در این بخش، پاسخگوی نیاز جمعیت این منطقه نیست و مسئولان باید قبل از آنکه دیر شود، چاره ای عاجل برای حل این مشکل بیندیشند.

حجت الاسلام تقی زاده ضمن بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت امام رضا(ع) در بخش کامفیروز، با اشاره به شرایط خاصی که بیماری کووید 19 بر کشور حاکم کرده راجع به مسئله ی سلامت اجتماعی گفت: چند ماه اخیر شاهد هجوم ویروس خاصی به اقصی نقاط جهان من جمله کشور عزیزمان ایران بوده ایم که متاسفانه توانسته تاکنون قسمت قابل توجهی از مرگ و میر را به خود اختصاص دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه کامفیروز، تقی زاده یادآور شد: آنچه که تا این لحظه سازمان بهداشت جهانی و متخصصین برای مقابله با این ویروس بدان دست یافته اند، رعایت نکات بهداشتی است.

لذا بنده در همینجا حسن استفاده را کرده و به مسئولین محترم خاطر نشان می کنم که زیر ساخت های بهداشتی بخش کامفیروز ضعیف بوده و یارای مبارزه با چنین بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها مرکز درمانی کامفیروز پاسخگوی نیاز منطقه نیست

تنها مرکز درمانی کامفیروز پاسخگوی نیاز منطقه نیست