مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-01اقتصادي

ایجاد اشتغال برای 7 هزار نفر در مجتمع های پرورش میگوی سواحل مکران


مدیرکل شیلات سیستان وبلوچستان گفت: برنامه ریزی شده تا در سه مجتمع پرورش میگو در سواحل مکران برای 7 هزار نفر اشتغال ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شیلات سیستان و بلوچستان، محمد شهلی بر اظهار داشت: مجتمع گواتر با چهار هزار هکتار در سال های گذشته به بهره برداری رسیده و علاوه بر آن هم اینک مجتمع پرورش میگوی گوردیم کنارک در 750 هکتار و مجتمع رودیک در یکهزار و500 هکتار توسط بخش خصوصی و شرکت کشت و صنعت مکران در حال اجراست که با اضافه شدن این 2 مجموعه افزایش تولید میگو را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه هر هکتار کشت میگو برای 2 نفر اشتغالزایی دارد، افزود: در مجموع این سه پروژه عظیم آبزی پروری، جهشی شگرف در حوزه تولید را خواهد داشت که امید است بزودی با بهره برداری از مجتمع شرکت کشت و صنعت مکران این امر محقق شود.

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان با اشاره به شروع فصل برداشت نخستین محصول مزارع پرورش میگوی شهید صنعتی گواتر در سال جاری، بیان کرد: با توجه به توفان و سیلاب در دی ماه سال گذشته که این مجتمع را دچار آسیب و منجر به تخریب بخشی از زیر ساخت های آن شد و همچنین شیوع ویروس کرونا مشکلاتی ایجاد کرد اما با امید به خداوند و همت بهره برداران توانستیم تاکنون سالی بدون هیچ گونه بیماری میگو در مجتمع مذکور برداشت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای 7 هزار نفر در مجتمع های پرورش میگوی سواحل مکران

ایجاد اشتغال برای 7 هزار نفر در مجتمع های پرورش میگوی سواحل مکران