مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 08:552020-07-31ورزشي

ورزشگاه تختی تبریز، ورزشگاه اختصاصی دو و میدانی می شود


رییس هیات دو و میدانی آذربایجان شرقی از موافقت مسئولان استان با پیشنهاد تبدیل ورزشگاه تختی (باغشمال) تبریز به ورزشگاه اختصاصی دو و میدانی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس هیات دو و میدانی آذربایجان شرقی از موافقت مسئولان استان با پیشنهاد تبدیل ورزشگاه تختی (باغشمال) تبریز به ورزشگاه اختصاصی دو و میدانی خبر داد.

سعید حاجی زاده گفت: به دنبال تعطیلی مسابقات فوتبال در ورزشگاه باغشمال به علت فرسودگی، پیشنهاد تبدیل آن را به ورزشگاه اختصاصی دو و میدانی طرح کردیم که این پیشنهاد پس از بررسی های لازم، مورد موافقت مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه از شکل گیری و پیگیری مباحث مربوط به تغییر این ورزشگاه تاریخی و ارزشمند تبریز به هرگونه کاربری غیرورزشی جلوگیری شد و از اهتمام مدیرکل ورزش و جوانان استان، در این زمینه قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به برنامه های این هیات در استعدادیابی و توسعه ورزش دو و میدانی به ویژه در حوزه قهرمانی، گفت: با در اختیار گرفتن ورزشگاه باغشمال و مناسب سازی و تجهیز آن برای رشته دو و میدانی، تبریز دارای دومین ورزشگاه اختصاصی دو و میدانی کشور پس از ورزشگاه آفتاب انقلاب در تهران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه تختی تبریز، ورزشگاه اختصاصی دو و میدانی می شود

ورزشگاه تختی تبریز، ورزشگاه اختصاصی دو و میدانی می شود