مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 06:402020-07-31سياسي

سازمان تبلیغات به دنبال ترویج مدل مراسم عرفه در محرم است


سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی دارد تا به هیات هایی که می توانند مراسم عزاداری ماه محرم را مانند مراسم عرفه برگزار کنند مجوز بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی جلالی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: پس از برگزاری مراسم مسلمیه که علی رغم توصیه های ارائه شده در جلسات به وزیران محترم کشور و بهداشت و درمان، متاسفانه مشکلاتی را به همراه داشت، این تجربه به دست آمد که باید برای عزاداری های محرم زودتر تدبیری اندیشید.

جلالی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی دارد تا به هیات هایی که می توانند مراسم عزاداری ماه محرم را مانند مراسم عرفه برگزار کنند مجوز بدهد.

وی افزود: در این صورت ما میتوانیم کمک کنیم در هیات هایی که پروتکل های بهداشتی رعایت نمیشود، نهادهای انتظامی از مراسم ایشان جلوگیری کنند ولی وقتی مسیر طبیعی بسته شود و کارها زیرزمینی انجام شود توقع مدیریت کار بی معنا است.

چنانچه عزاداری های محرم در شهرهای مختلف کشور بخواهد مانند مسلمیه اتفاق بیافتد کار از دست سازمان تبلیغات اسلامی خارج و ما نمی توانیم مسئولیت چنین مراسم هایی را به عهده بگیریم.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: ما اکنون در موقعیتی قرار داریم که یا مجوز میدهیم و با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل ها هیات ها را در مراسم ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تبلیغات به دنبال ترویج مدل مراسم عرفه در محرم است

سازمان تبلیغات به دنبال ترویج مدل مراسم عرفه در محرم است