مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 06:102020-07-31سياسي

عید قربان عید بندگی خدا و غلبه بر هواهای نفسانی است


عید قربان عید بندگی خدا و غلبه بر هواهای نفسانی است و سنت قربانی کردن و کمک به نیازمندان جامعه باید همواره مدنظر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی محامی صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید قربان که در مسجد جامع زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: تقوا موضوع بسیار مهمی است که باید همیشه خودمان و دیگران را به این امر مهم سفارش کنیم.

وی با اشاره به اینکه الگوگیری از اولیا خداوند و تهذیب نفس یکی از راه های دستیابی به تقوای الهی است، افزود: زندگی باتقوا زمانی حاصل می شود که انسان در برابر گناه مقاومت کند و زندگی پاکیزه ای داشته باشد.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه تقوا محصول مراسم حج و قربانی کردن است، ادامه داد: عید قربان عید بندگی خدا و غلبه بر هواهای نفسانی است و سنت قربانی کردن و کمک به نیازمندان جامعه باید همواره احیا شود.

وی با تاکید بر اینکه در این ایام با توجه به شیوع ویروس کرونا باید نکات بهداشتی به دقت رعایت شود، گفت: حفظ جان مسلمین واجب است از همین رو باید توصیه های بهداشتی را در اجتماعات و مراسمات اعیاد غدیر و قربان و همچنین ایام عزاداری ماه های محرم و صفر مدنظر داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه تصریح کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید قربان عید بندگی خدا و غلبه بر هواهای نفسانی است

عید قربان عید بندگی خدا و غلبه بر هواهای نفسانی است