مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 13:302020-07-30پزشكي

لغو برگزاری نماز عید قربان/وضع ورامین از لحاظ کرونا قرمز شده است


فرماندار ورامین از لغو برگزاری نماز عید قربان در این شهرستان خبر داد و گفت: از روز گذشته وضعیت ورامین از لحاظ کرونا قرمز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین کاغذلو عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تا کنون وضعیت ورامین در شیوع کرونا به قرمز نرسیده بود اظهار داشت: در هفته های اخیر و موج دوم این بیماری، تعداد افراد مبتلا به این بیماری افزایش یافته و بر اساس اعلام وزارت بهداشت، از روز گذشته وضعیت ورامین قرمز شده است.

کاغذلو افزود: فعالیت تالارهای پذیرایی، قلیان سراها، برپایی کلیه اجتماعات و همایش ها، برگزاری مراسم عروسی و سایر مراسمی که منجر به اجتماع مردمی شود و فعالیت باشگاه های ورزشی پربرخورد نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

فرماندار ورامین گفت: از همه مردم می خواهیم بیش تر از قبل پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از وسایل محافظتی استفاده کنند و همچنین در صورت عدم ضرورت از خروج از منزل خودداری کنند.

وی بیان داشت: به منظور جلوگیری از افزایش شیوع این بیماری و بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا و استان تهران، از امروز محدودیت های در برخی از فعالیت ها اعمال می شود که لغو برگزاری مراسم دعای عرفه و اقامه نماز عید قربان، در این راستا انجام شد و روز عید قربان، فقط کشتارگاه خورین ورامین مجاز به کشتار دام بوده و مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو برگزاری نماز عید قربان/وضع ورامین از لحاظ کرونا قرمز شده است

لغو برگزاری نماز عید قربان/وضع ورامین از لحاظ کرونا قرمز شده است