مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 10:152020-07-30اقتصادي

افتتاح بزرگترین واحد تولید ام دی اف مازندران در امیرآباد بهشهر


بزرگترین واحد تولید ام دی اف مازندران در امیرآباد بهشهر، به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رییس جمهور ایران اسلامی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازشهرستان بهشهر، با اجرای طرح تنفس جنگل ها و ممنوع شدن برداشت چوب از جنگل، توسعه زراعت چوب رونق فراوان گرفت و این در حالی است که باید اراضی مناسبی را برای کشت این زراعت در نظر گرفت.

زراعت چوب و توسعه آن این روزها خوراک صنایع تخته فشره و ام دی اف است؛ صنایعی همچون آرین شیمی امیرآباد بهشهر که امروز با حضور وزیر صمت و با حضور رییس جمهوری  به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح و به بهره برداری رسید.

زراعت چوب این روزها دغدغه مهم سرمایه گذاران صنایع چوبی است و سرمایه گذار واحد تولیدی ام دی اف بندرامیرآباد هم امروز در ویدئو کنفرانسی با حضور رییس جمهور هم این مطلب را بیان و دغدغه اصلی را تهیه چوب با پوست و واردات عنوان کرد.

سرمایه گذار واحد تولیدی سلولزی شرکت آرین شیمی بندرامیرآباد گفت: از سال 96 با افتتاح ام دی اف گیلان وارد تولید این محصول شده و تاکنون 4 واحد و طرح را افتتاح و یک میلیون متر مکعب به ام دی اف کشور با محصولات صنایع ما به ام دی اف کشور افزوده شده است.

*افتتاح 38 طرح سرمایه گذاری 20 هزار میلیارد تومانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت هم در این مراسم با اشاره به هشتمین هفته افتتاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بزرگترین واحد تولید ام دی اف مازندران در امیرآباد بهشهر

افتتاح بزرگترین واحد تولید ام دی اف مازندران در امیرآباد بهشهر