مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 08:052020-07-30پزشكي

جلسه هم اندیشی و هماهنگی مادحین و وعاظ کشور با وزیر بهداشت


جلسه هم اندیشی و هماهنگی مادحین و وعاظ کشور با وزیر بهداشت با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی تعدادی از خطبا و مادحین برجسته کشور در وزارت بهداشت، - با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی تعدادی از خطبا و مادحین برجسته کشور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر بنقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در ابتدای جلسه دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بابیان اینکه همسویی و وفاق ملی تحت راهبری رهبر فرزانه انقلاب مهم ترین دستاورد این بحران است، اظهار داشت: ما برای این از شما عشاق الحسین استمداد طلبیدیم چراکه بگوییم کربلا را فراموش نکرده ایم و نخواهیم گذاشت عشاق الحسین بیمار شوند و در کنار هم به این متعهد هستیم.

وی ادامه داد: ما به دنیا باید بگوییم که شیعیان ایران چه زیبا پیام حسین (ع) را زنده کردند و در تاریخ ثبت کنیم که ما هم از عاشقان حضرت صیانت کردیم، هم الگوی خوبی به جهان ارائه دادیم و هم پیام حسین (ع) را زنده کردیم.

در ادامه حجت الاسلام علیرضا پناهیان با ارائه این پیشنهاد که مجموعه وزارت بهداشت از مجالس عزاداری دفاع کند و ما هم از رعایت دستورات بهداشتی حمایت می کنیم، گفت: نباید زمینه را برای دوگانگی ها ایجاد بکنیم و باید مانع آن بشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه هم اندیشی و هماهنگی مادحین و وعاظ کشور با وزیر بهداشت

جلسه هم اندیشی و هماهنگی مادحین و وعاظ کشور با وزیر بهداشت