مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 03:552020-07-30پزشكي

حرکت سیال تولید علم در مرکز فوق تخصصی درمان ناباوری جهاددانشگاهی قم


مدیر اجرایی معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی قم گفت: بهبود نتایج درمان ناباروری در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم حاصل ارتباط پژوهشگران جهاد دانشگاهی و کادر درمانی مرکز است.

- ایسنا/قم مدیر اجرایی معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی قم گفت: بهبود نتایج درمان ناباروری در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم حاصل ارتباط پژوهشگران جهاد دانشگاهی و کادر درمانی مرکز است.

هدی فضائلی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: گروه های سلول های بنیادین مزانشیمی و بیولوژی تولید مثل، دو گروه پژوهشی جهاد دانشگاهی قم هستند.

وی افزود: با توجه به مجاورت های فیزیکی که بین گروه های پژوهشی، محل استقرار قسمت تحقیقات و مرکز درمان ناباروری وجود دارد سعی و تلاش بر این است کاری که در گروه های تحقیقاتی انجام می شود و طرح هایی که روی آن ها کار می شود بیشتر در جهت بهبود، بهینه سازی و ارتقاء نتیجه درمان باشد.

مدیر اجرایی معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی قم بیان کرد: طرح هایی که در گروه های پژوهشی انتخاب می شود، طرح هایی هم راستا با کارهای درمانی ناباروری آقایان، ناباروری خانم ها و ناباروری با علت نامشخص است.

وی ضمن اشاره به برگزاری دوره و کارگاه های تخصصی و فوق تخصصی حوزه علوم پزشکی تصریح کرد: دوره ها و کارگاه هایی با مضمون رشته های مختلف زیست شناسی و خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت سیال تولید علم در مرکز فوق تخصصی درمان ناباوری جهاددانشگاهی قم

حرکت سیال تولید علم در مرکز فوق تخصصی درمان ناباوری جهاددانشگاهی قم