مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 07:302020-07-29سياسي

پروتکل های بهداشتی ویژه محرم به دور از سیاسی بازی وضع شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه نگران برگزاری مجالس محرم نیستیم، گفت: پیشنهاد ما وضع پروتکل های دقیق و شفاف ولی پایدار و دور از سیاسی بازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین ولایی برحق اظهار کرد: همان گونه که نیاز هر انسان به سلامت جسمانی جدی است نیاز به توسل و عبادت هم جزو نیازهای بسیار ضروری روحی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: در بعضی از استان ها در چند روز اخیر برداشت سلیقه ای و غیر متعهدانه و حتی مخالف با ستاد کرونای مرکز دیده می شود.

حجت الاسلام ولایی برحق افزود: مگر می شود در تهران گفته شود برگزاری مراسمی مثل مراسم مسلمیه بلا مانع است و دو ساعت بعذ مراسم در حالی که تغییر محسوسی در روند ابتلاء رخ نداده لغو شود.

وی همچنین گفت: ما نگران این هستیم که متدینینی که بیشترین رعایت پروتکل ها را داشته اند احساس کنند قوه عاقله ستادهای کرونایی برداشت دقیقی از شور و شوق مردم نسبت به توسل و عزای سید الشهدا (ع) ندارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: چه بسا که در صورت سو تدبیر احتمال عدم تبعیت مجموعه های مردمی از این تصمیمات وجود دارد.

حجت الاسلام ولایی برحق گفت: پیشنهاد و تذکر مؤکد ما تدبیر سریع و وضع پروتکل های دقیق و شفاف ولی پایدار و دور از سیاسی بازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل های بهداشتی ویژه محرم به دور از سیاسی بازی وضع شود

پروتکل های بهداشتی ویژه محرم به دور از سیاسی بازی وضع شود