مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 05:302020-07-29سياسي

ظرفیت گردشگری روستاهای آستارا مغفول مانده است


نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی، گفت: از ظرفیت روستاهای شهرستان آستارا در حوزه گردشگری به خوبی استفاده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا مرحبا صبح چهارشنبه در بازدید از روستای عنبران آستارا، اظهار کرد: بنیاد مسکن باید طرح هادی 10 روستای شهرستان آستارا را بازنگری کند.

وی با اشاره به لزوم همکاری دهیاری و شوراهای اسلامی با بنیاد مسکن در این زمینه، اظهار کرد: وضعیت راه های روستایی آستارا در شأن این شهرستان مرزی و گردشگر پذیر شمال کشور نیست و آسفالت بخشی از معابر روستای عنبران به زودی آغاز می شود.

نماینده آستارا در مجلس با اشاره به اینکه در سالیان گذشته چهار هزار متر مربع از معابر این روستا آسفالت شده است اما کافی نیست، افزود: آسفالت اطراف میدان این روستا و پازل کاری حاشیه خیابان اصلی آن باید در اولویت قرار گیرد.

وی به ارائه درخواست به دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان برای تبدیل مرکز بهداشتی درمانی عنبران آستارا به یک مرکز شبانه روزی اشاره و تصریح کرد: رفع مشکل کمبود آمبولانس این شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، گفت: روستاهای عنبران و ویرمونی این شهرستان به لحاظ جمعیت و وسعت قابلیت تبدیل به شهر را دارند و در این راستا مطالعات کارشناسی انجام خواهد شد و از ظرفیت روستاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت گردشگری روستاهای آستارا مغفول مانده است

ظرفیت گردشگری روستاهای آستارا مغفول مانده است