مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 04:102020-07-29فرهنگي

ترجمه انگلیسی چهار کتاب دفاع مقدسی رونمایی شد


چهار عنوان کتابِ دفاع مقدسی انتشارات سوره مهر که با همکاری کانون زبان ایران به انگلیسی ترجمه شده اند، در کتابفروشی این ناشر رونمایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، چهار کتاب آزادی خرمشهر ، پا به پای باران ، زنده باد کمیل و پروانه در چراغانی که با همکاری انتشارات سوره مهر و کانون زبان به زبان انگلیسی ترجمه شده اند، عصر دیروز سه شنبه 7 مرداد در فروشگاه کتاب انتشارات سوره مهر در میدان انقلاب رونمایی شدند.

این مراسم بدون حضور مخاطب و با رعایت فاصله اجتماعی و بهداشتی برگزار شد.

زنده باد کمیل اولین کتاب محسن مطلق است که دربردارنده خاطرات مطلق از سال های ابتدای جنگ عراق علیه ایران است که با زبانی ساده و شیرین و گاه طنز نوشته شده است.

نویسنده در این اثر با زبانی ساده به بیان خاطرات خود از هم رزمنده ها و دوستان شهید و به گفته خودش مظلوم ترین و غریب ترین انسان ها پرداخته است.

استفاده نویسنده این کتاب از طنز و شوخی های رزمندگان به عنوان یکی از ویژگی های این اثر است، زیرا آن چه کتاب را برای بسیاری از مخاطبان جالب توجه می کند، شوخی ها و خنده ها و دشواری هایی از جمله گرما، سرما، تشنگی ها و تمامی جزییاتی که می تواند در کنار یک جمع جوان زیستن را بیاورد، است که نویسنده با توانایی آن ها را انتقال داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه انگلیسی چهار کتاب دفاع مقدسی رونمایی شد

ترجمه انگلیسی چهار کتاب دفاع مقدسی رونمایی شد