مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 19:102020-07-28بين الملل

دادستان کل آمریکا دلیل رفتن ترامپ به پناهگاه کاخ سفید را فاش کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه خبری سی بی اس، ویلیام بار دادستان کل آمریکا روز سه شنبه در جلسه استماع کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا فاش کرد که دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور اوایل ماه گذشته میلادی (اواسط خردادماه) به دلیل .

- دادستان کل آمریکا اذعان کرد که رییس جمهور این کشور در جریان اعتراضات ضدنژادپرستی در واشنگتن، به دلیل شدت گرفتن اعتراضات و به توصیه سرویس مخفی آمریکا در زیرزمین کاخ سفید پناه گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه خبری سی بی اس، ویلیام بار دادستان کل آمریکا روز سه شنبه در جلسه استماع کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا فاش کرد که دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور اوایل ماه گذشته میلادی (اواسط خردادماه) به دلیل شدت گرفتن اعتراضات ضدنژادپرستی در اطراف کاخ سفید و به توصیه سرویس مخفی آمریکا برای در امان ماندن از خطرات احتمالی به پناهگاه زیرزمینی کاخ سفید رفته است.

دادستان کل آمریکا که در خصوص اتفاقات روز اول ژوئن (12 خرداد) و برخورد خشونت آمیز پلیس با معترضان در میدان لافایت در نزدیکی کاخ سفید به اعضای کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا توضیح می داد، در بخشی از اظهارات خود درباره پناه گرفتن ترامپ در پناهگاه زیرزمینی کاخ سفید نیز اعلام کرد: در روزهای پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل آمریکا دلیل رفتن ترامپ به پناهگاه کاخ سفید را فاش کرد

دادستان کل آمریکا دلیل رفتن ترامپ به پناهگاه کاخ سفید را فاش کرد