مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 08:002020-07-28سياسي

واکنش فرزند نجیب مایل هروی به خبر اعطای تابعیت


فرزند نجیب مایل هروی در واکنش به خبر اعطای تابعیت ایرانی به این ادیب افغان می گوید: تا زمانی که شناسنامه ایشان صادر نشود ما چیزی را تایید نمی کنیم.

- فرزند نجیب مایل هروی در واکنش به خبر اعطای تابعیت ایرانی به این ادیب افغان می گوید: تا زمانی که شناسنامه ایشان صادر نشود ما چیزی را تایید نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی انتشار اخباری درباره مشکلات اقامت و مسائل مربوط به نجیب مایل هروی و خودسوزی پسرش، شهاب مایل هروی در واکنش به این مسئله، در تازه ترین خبر، محمدتقی هاشمی، مدیر کل امور اتباع خارجی استانداری خراسان رضوی گفته که ایران به نجیب مایل هروی شاعر و نویسنده برجسته افغان تابعیت داده است.

به گفته او، اعطای تابعیت ایران به این پژوهشگر افغان مقیم ایران پنجم مرداد با تلاش و همکاری تمامی وزارتخانه های مرتبط صورت گرفته است.

نجیب مایل هروی پس از خواندن سوگندنامه و انجام آزمون تابعیت، مراحل قانونی این فرآیند را طی کرده و اسناد تابعیتی او نیز در ماه های آینده صادر خواهد شد.

همچنین به گفته این مقام مسئول، علاوه بر آن مسائل مرتبط با سند مالکیت آپارتمان و بیمه بازنشستگی هروی نیز مورد پیگیری قرار گرفته است.

اما شهاب مایل هروی، فرزند نجیب مایل هروی در این باره به ایسنا گفت: 40 سال است این حرف ها زده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فرزند نجیب مایل هروی به خبر اعطای تابعیت

واکنش فرزند نجیب مایل هروی به خبر اعطای تابعیت