مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 07:352020-07-28سياسي

لغو مراسم مسلمیه سختگیرانه بود/ مدارس و بوستان ها ظرفیت هایی برای جلسات محرم


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه لغو مراسم مسلمیه هیأت رزمندگان سختگیرانه بود گفت: این مراسم بنا بود به عنوان یک الگو برای برگزاری مراسم های محرم در فضای باز باشد اما علی رغم صدور مجوز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مصطفی جلالی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در برنامه مصباح شبکه قرآن حضور یافت و درباره بایسته های برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم مطالبی را بیان کرد.

وی با بیان اینکه مراسم محرم تعطیل بردار نیست، تصریح کرد: با هر اتفاقی که در مسیرمان قرار بگیرد، خلاقیت هایی نیز رقم می خورد.

در طول تاریخ، اتفاقات مهمی در جریان مراسم محرم افتاده اما هیچ وقت این مراسم دچار کاستی نشده است.

جلالی با اشاره به اینکه این روزها اظهار نظرهای متفاوت و گاهاً متناقضی درباره محرم مطرح می شود، افزود: سه نکته اصلی در تصمیم گیری های سازمان تبلیغات حائز اهمیت است.

اولاً سلامت مردم، خط قرمز ما است و عقلاً و شرعاً هیچ کس نمی تواند سلامت مردم را به خطر بیاندازد، همانطور که سیره اهل بیت (ع) ما و بزرگان ما همچون رهبر انقلاب هم بر پایه رعایت نکات بهداشتی است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات با بیان اینکه ما باید یاد بگیریم با کرونا زندگی کنیم، تصریح کرد: آن چیزی که امروز بیش از گذشته اهمیت دارد این است که با ایجاد خلاقیت ها، شعائر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو مراسم مسلمیه سختگیرانه بود/ مدارس و بوستان ها ظرفیت هایی برای جلسات محرم

لغو مراسم مسلمیه سختگیرانه بود/ مدارس و بوستان ها ظرفیت هایی برای جلسات محرم