مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 04:552020-07-28اقتصادي

صاحبان زمین و املاک عمده به دنبال بر هم زدن عرضه و تقاضا


رییس اتحادیه مشاورین املاک کاشان بابیان اینکه افرادی هستند که با داشتن 500 قواره زمین باعث برهم خوردن بازار مسکن شده اند، اذعان داشت: کسی که این مقدار زمین را خریداری می کند هدفش برهم زدن بازار عرضه و تقاضا است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، نظارت ضعیف دستگاه های مربوطه بر بنگاه های معاملاتی مخصوصاً دلال ها باعث شده قیمت مسکن و اجاره بها افزایش داشته باشد و قشر ضعیف با سختی های زیادی مواجه باشد.

در همین راستا بسیاری از شهروندان کاشانی مخصوصاً زوج های جوان که سال ها با تلاش و پس انداز به فکر خرید منزل و سرپناهی برای خود بودند اما به یکباره با افزایش 100 درصدی قیمت مسکن در کاشان طی ماه های اخیر تمام این رویاها رنگ باخت.

  قیمت و اجاره بهای مسکن نجومی است  زوج جوانی که برای خرید منزل به اکثر املاکی ها مراجعه کرده است در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد:  قیمت ملک در کاشان نجومی است با این قیمت ها به هیچ عنوان ما جوان ها نمی توانیم صاحب خانه شویم، وقتی وارد بنگاه های معاملاتی می شوی با این قیمت ها از همه چیز ناامید می شویم.

این جوان کاشانی می گوید: نظارتی بر قیمت مسکن وجود ندارد هر صاحب خانه ای هر قیمتی که بخواهد اعلام می کند؛ هیچ کس غم ما جوان ها را نمی خورد، بهر امیدی ازدواج کردیم اما با این شرایط چطور می توانیم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحبان زمین و املاک عمده به دنبال بر هم زدن عرضه و تقاضا

صاحبان زمین و املاک عمده به دنبال بر هم زدن عرضه و تقاضا