مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 04:402020-07-28سياسي

ساعت جی شاک و یک دنیا امکانات


ساعت مچی کاسیو و مخصوصا ساعت جی شاک از این برند همیشه به امکانات ویژه اش معروف بوده است؛ اما چرا این ویژگی ها ساعت جی شاک را منحصربه فرد می کند؟ مگر یک ساعت مچی چقدر می تواند امکانات داشته باشد؟ آیا ساعت های مچی با برندهای دیگر این امکانات را دارند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام تیک تاک گالری، در این متن قصد داریم تعدادی از امکانات ویژه ی ساعت های جی شاک که آن را نسبت به باقی برندها از نظر امکانات منحصربه فرد می کند را بررسی کنیم! .

ساعت مچی جی شاک ، مثل روز در تاریکی ساعت جی شاک برای اولین بار با توسعه ی نور پس زمینه ای ال دیدن صفحه ساعت را برای کاربر آسان کرده است؛ و با این تکنولوژی کاربردی بودن عملکرد نور شماره گیری را در مقایسه با لامپ کوچک مینیاتوری بهبود بخشیده است.

برای شب روهایی که در دل تاریکی به حرکت ادامه می دهند و یا غواص هایی که در کف اقیانوس وقت زیادی را می گذرانند و یا طبیعت گردانی که در انتهای یک غار شگفت انگیز در حال لذت بردن هستند، ال ای دی ساعت های جی شاک بهترین یاور است.

.

ساعت جی شاک، مبدل نور به انرژی: سیستم شارژ خورشیدی کاسیو که نور را به انرژی الکتریکی کافی تبدیل می کند.

دیگر به تعویض باتری حتی بعد از 10 سال احتیاجی نیست! همانطور که می دانید خط تولید ساعت جی شاک، باتری ساعت هایش را به مدت 10 سال بیمه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت جی شاک و یک دنیا امکانات

ساعت جی شاک و یک دنیا امکانات