مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 17:502020-07-27اقتصادي

برخورد با متخلفان حقوق مصرف کننده در استان سمنان اجرا می شود


مدیرکل تعزیرات حکومتی سمنان ضمن اشاره به طرح پایلوت کشوری، برخورد با متخلفان در برابر حقوق مصرف کنندگان در سطح استان، گفت: رضایتمندی مردم در اجرای طرح مد نظر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا محمدی در دیدار شامگاه دوشنبه با فرماندار شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه این شهرستان ضمن اشاره به اجرای طرح پایلوت برخورد با متخلفان حقوق مصرف کننده در استان سمنان، بیان کرد: متخلفان نباید احساس امنیت کرده و باید با شناسایی به موقع و نظارت کامل و مستمر بازار در چنگال قانون گرفتار شوند.

وی افزود: می بایست فروشندگان خوش انصاف مورد تشویق قرار گیرند.

تعزیرات مرجع رسیدگی به تخلفات فرماندار شاهرود نیز در این نشست با اشاره به ضرورت همراهی دستگاه های دولتی با تعزیرات در راستای آرامش بازار، گفت: تعزیرات حکومتی به عنوان یک مرجع رسیدگی کننده و ناظر در حوزه بازار موجب ایجاد آرامش در سطح بازار استان محسوب می شود.

نادر فخری افزود: تعامل و همکاری تعزیرات حکومتی با اعضای ستاد تنظیم بازار و سایر دستگاه های نظارتی باید در راستای خدمات رسانی بهتر، منظم تر و اقدامات پیشگیرانه باشد.

وی در خاتمه بیان کرد: یکی از مهمترین رسالت های تعزیرات نظارت است لذا باید این نظارت به گونه ای باشد که متخلفان اجازه مانور در جامعه نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با متخلفان حقوق مصرف کننده در استان سمنان اجرا می شود

برخورد با متخلفان حقوق مصرف کننده در استان سمنان اجرا می شود