مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 10:402020-07-27اقتصادي

خریداری 230 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان مرکزی


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: تاکنون 230 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به صورت تضمینی در این استان خریداری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا ملکی روز دوشنبه در نشست کارگروه خرید غلات و دانه های روغنی استان مرکزی اظهار کرد: این میزان گندم خریداری شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است که انتظار می رود تا پایان فصل خرید تداوم پیدا کند.

وی ادامه داد: تاکنون 50 درصد مطالبات کشاورزان به مبلغ 276 میلیارد تومان تا 23 تیرماه پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی با بیان اینکه در خرید گندم از کشاورزان با مشکلی مواجه نیستیم، عنوان کرد: اکنون این مهم در 32 مرکز اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی در حال انجام است که در صورت نیاز افزایش پیدا می کند.

ملکی افزود: سال گذشته 305 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به صورت تضمینی از کشاورزان استان مرکزی خریداری شد و پیش بینی می شود خرید این محصول در سال جاری به 350 هزار تن افزایش یابد.

به گفته وی، در مرکز خرید چهار نفر از عوامل اجرایی که از طرف دولت یا به طور مستقیم یا غیرمستقیم منصوب شدند، شامل 2 عامل ذی حساب، یک کارشناس آزمایشگاه و یک نفر به عنوان ناظر از طرف اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی در هریک از مراکز، وظیفه خرید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریداری 230 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان مرکزی

خریداری 230 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان مرکزی