مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 08:252020-07-27سياسي

ساخت سوله بیمارستانی 200 تختخوابی در اراک


رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به احداث یک بیمارستان در قالب سوله با ظرفیت 200 تخت بیمارستانی در مجاورت بیمارستان امیرالمومنین اراک با تمام تجهیزات بیمارستانی لازم اشاره کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سید محمد جمالیان ظهر امروز در جلسه هیئت رییسه دانشگاه اظهار کرد: باید برای پاییز و زمستان امسال که تفاوت های بسیار زیادی با سال های گذشته دارد برنامه ریزی های دقیقی برای مهار کروناویروس کرد.

وی افزود: اگر بخواهیم از شیوع آنفولانزا و کرونا و ادغام این دو در فصول پاییز و زمستان امسال گذر کنیم، باید از الآن به فکر چاره باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: در روزهای نخست شیوع این ویروس، یک جو کاملاً احساسی و حس نوع دوستی و کمک در بین همه و در سطح کل استان قالب بود که همه مسؤولین و خیرین را در کنار خود می دیدیم، ولی متأسفانه در روزها و ماه های اخیر این حس بسیار کمتر شده و تقریباً می توان گفت دانشگاه علوم پزشکی تنها مانده است.

جمالیان خاطرنشان کرد: از کمک خیران، مردم و مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استقبال می کنیم اما تجربه روزهای اخیر به ما یاد داده است که به کسی متکی نباشیم و خودمان دست به کار شویم، چراکه در حوزه سلامت که مستقیماً با جان مردم سر و کار دارد جای هیچ درنگی نیست و در این راه از هیچ تلاشی دریغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سوله بیمارستانی 200 تختخوابی در اراک

ساخت سوله بیمارستانی 200 تختخوابی در اراک