مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 07:252020-07-27بين الملل

لشکرکشی مرزی هند و چین؛ تانک های هندی در منطقه «لداخ» مستقر شدند


تصاویر ماهواره ای نشان می دهد ارتش هند برای مقابله با تجمع نظامیان چینی در منطقه مرزی بین دو کشور، تانک های «تی90» را در منطقه لداخ مستقر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تنش های نظامی بین چین و هند بر سر مناطق مرزی مورد مناقشه در رشته کوه های هیمالیا، بعد از تیراندازی های مرگبار چند هفته پیش همچنان ادامه دارد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک تصاویر ماهواره ای از دو منطقه اقصیٰ چین و لداخ در دو سوی مرز چین و هند نشان می دهد ارتش های دو کشور در حال انباشتن تجهیزات و نیروی نظامی در این مناطق هستند.

بر این اساس، ارتش هند که با توجه به تقویت مواضع نظامی چین در منطقه مرزی احتمال می دهد آنها برای زمستانی سخت و طولانی در هیمالیا آماده می شوند، تانک استقرار تجهیزات خود در طرف مقابل مرز را سرعت بخشیده است.

روزنامه هندوستان تایمز امروز (دوشنبه) گزارش داد که ارتش هند، یک جوخه زرهی متشکل از 12 فروند تانک تی90 ، نفربرهای زرهی و یک تیپ کامل 4 هزار نفره را در پایگاه نظامی دولت بگ اولدی واقع در منطقه لداخ مستقر کرده تا مانع تهاجم نظامی احتمالی چین از محور شاکسام-قراقروم شود.

این روزنامه به نقل از فرماندهان ارتش هند نوشت این اقدام بعد از بی فایده بودن گفت وگوهای متارکه خشونت و تقابل نظامی بین دو کشور در کاهش حضور نظامی چین در منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لشکرکشی مرزی هند و چین؛ تانک های هندی در منطقه «لداخ» مستقر شدند

لشکرکشی مرزی هند و چین؛ تانک های هندی در منطقه «لداخ» مستقر شدند