مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 06:102020-07-27بين الملل

سناتور آمریکایی برده داری را شر ضروری خواند


سناتور آرکانزاس، به برده گرفتن میلیون ها آفریقایی در سال های اولیه تشکیل آمریکا را شر ضروری خواند و با این جمله، خشم زیادی برانگیخت.

- سناتور آرکانزاس، به برده گرفتن میلیون ها آفریقایی در سال های اولیه تشکیل آمریکا را "شر ضروری" خواند و با این جمله، خشم زیادی برانگیخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دیلی میل، تام کوتون ، یک جمهوری خواه صریح این اظهارات ناخوشایند را روز یکشنبه در مصاحبه ای با آرکانزاس دموکرات گزت ، و همزمان با ارائه لایحه جدیدی بیان کرد که کمک مالی به مدارسی که پروژه بحث برانگیز 1619 نیویورک تایمز درباره برده داری در آمریکا را تدریس کنند، قطع می کند.

سناتور کوتون این طور استدلال کرد که برده داری بخش کلیدی از تاریخ آمریکا است و در این باره اظهار کرد: چنان که پدران بنیان گذار گفته اند، برده داری شر ضروری بود که اتحاد بر مبنای آن به وجود آمد، اما چنان که لینکلن گفته، این اتحاد به نحوی ساخته شد که برده داری را در مسیر انقراض نهایی اش قرار دهد.

کوتون بعدتر از این اظهارنظرش دفاع و تأکید کرد که صرفاً به پدران بنیان گذاری ارجاع داده که در توییت بازنشر شده توسط دونالد ترامپ آمده بود، و دفترش نیز اعلام کرد که سناتور شخصاً باور ندارد برده داری شر ضروری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور آمریکایی برده داری را شر ضروری خواند

سناتور آمریکایی برده داری را شر ضروری خواند