مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 06:102020-07-27سياسي

8900 مترمربع از اراضی دولتی در کرمان رفع تصرف شد


به همت واحدهای حقوقی و املاک و تلاش معاونت خدمات شهری این منطقه بیش از هشت هزار و 900 متر مربع از اراضی دولتی از دست سودجویان آزاد و رفع تصرف شد.

- کرمان - شهردار منطقه سه کرمان گفت: به همت واحدهای حقوقی و املاک و تلاش معاونت خدمات شهری این منطقه بیش از هشت هزار و 900 متر مربع از اراضی دولتی از دست سودجویان آزاد و رفع تصرف شد.

رامین امیرمداح در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از معضلات موجود در شهرها، تصرف و حصارکشی بخشی از املاک دولتی توسط افراد سودجو و فرصت طلب است، اظهار کرد: با پیگیری مسئولان واحدهای حقوقی و املاک و تلاش همکاران معاونت خدمات شهری منطقه سه کرمان بیش از هشت هزار و 900 مترمربع از این املاک با حکم قضایی رفع تصرف و با حضور مأموران نیروی انتظامی و نماینده دادگستری تخریب و به اموال دولت بازگردانده شد که بخش اعظم آنها مربوط به محدوده پلاک 2975 اراضی دولتی بود.

امیرمداح ضمن قدردانی از تلاش های مجدانه حوزه های املاک و حقوقی و معاونت خدمات شهری، افزود: پیگیری ها برای پس گرفتن مابقی زمین ها ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود از آزادسازی بیش از پنج هزار و 400 مترمربع از املاک مسیری که بخشی از آنها در دست تعریض است، در منطقه سه شهری خبر داد و افزود: سه راهی گلدشت، میدان شهدای انتظامی (قرنی)، محدوده اطراف پارک ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8900 مترمربع از اراضی دولتی در کرمان رفع تصرف شد

8900 مترمربع از اراضی دولتی در کرمان رفع تصرف شد