مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 04:052020-07-27اقتصادي

ایجاد موزه دریانوردی بندر شرفخانه در آذربایجان شرقی


مجوز موزه دریانوردی بندر شرفخانه توسط مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حمزه زاده دیشب در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شبستر، با اشاره به اهمیت جذب سرمایه گذاران گردشگری بخش خصوصی، گفت: با توجه به تنوع ظرفیت های گردشگری استان، هدایت و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای سرمایه گذاری در پروژه های مرتبط، سبب رونق این صنعت پویا خواهد شد.

او در ادامه با بیان اینکه شهرستان شبستر دارای ظرفیت بزرگی در حوزه بومگردی است، افزود: با توجه به موقعیت ویژه شبستر و ظرفیت های متنوع سنتی و روستایی آن توسعه بومگردی در روستاهای این شهرستان امری ضروری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی بناهای تاریخی واجد ارزش و ثبت شده شهرستان شبستر را عاملی مؤثر در راستای توسعه گردشگری منطقه عنوان کرد و گفت: در این راستا با همکاری شهرداری این شهرستان با تغییر کاربری بناهای تاریخی به کاربری فرهنگی و گردشگری می توان گامی مؤثر در حوزه توسعه گردشگری و فراهم سازی زمینه فعالیت برای فعالان این حوزه در شهرستان ایجاد کرد.

او در ادامه با اشاره به ابلاغ مستقیم رییس جمهوری مبنی بر تکلیف تمام دستگاه های دولتی و عمومی برای تأمین اعتبار مرمت و احی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد موزه دریانوردی بندر شرفخانه در آذربایجان شرقی

ایجاد موزه دریانوردی بندر شرفخانه در آذربایجان شرقی