مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 19:102020-07-26سياسي

هم صدایی اصلاح طلبان با رسانه های غربی درباره محرم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، شیوع موج دوم ویروس کرونا و افزایش روزافزون آمار مبتلایان و درگذشتگان ناشی از این بیماری، بسیاری از هیأتی ها را نگران برگزاری جلسات محرم کرده است که مبادا این جلسات همچون مناسبت ها و برنامه های ماه های رجب، - در روزهای اخیر اصلاح طلبان در اظهارنظرهای مختلف به دنبال ایجاد دوگانگی سلامت و عزاداری و تعطیلی جلسات محرم هستند که به گفته آیت الله میرباقری دلیلش آن است این مجالس را مانع پیشرفت خود می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، شیوع موج دوم ویروس کرونا و افزایش روزافزون آمار مبتلایان و درگذشتگان ناشی از این بیماری، بسیاری از هیأتی ها را نگران برگزاری جلسات محرم کرده است که مبادا این جلسات همچون مناسبت ها و برنامه های ماه های رجب، شعبان و رمضان لغو شود.

برای جلوگیری از این اتفاق، سازمان ها و نهادهای فرهنگی کشور با مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی و ذیل ستاد ملی پیگیری های ویژه ماه محرم گردهم آمده اند تا بتوانند سند برگزاری جلسات را که شامل پروتکل های بهداشتی لازم است، تدوین کنند.

در این میان اما فعالان اصلاح طلب در رسانه ها و سخنان خود به دنبال تعطیلی جلسات ماه محرم رفته اند و در روزهای اخیر در اظهارنظرهای خود تلاش می کنند تا این جلسات تعطیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم صدایی اصلاح طلبان با رسانه های غربی درباره محرم

هم صدایی اصلاح طلبان با رسانه های غربی درباره محرم